PODPORA PŘÍMO PRO VÁŠ VÝROBEK - ZAREGISTRUJTE SVŮJ VÝROBEKChcete být první, kdo se dozví o novém softwaru a dalších aktualizacích pro váš výrobek Jabra? Pokud ano, zaregistrujte se nyní.

Registrovat

Výuková videa
Výuková videa

Jak spárovat Jabra WAVE

Podívejte se na videoprůvodce „Praktická výuka s podporou Jabra“. V tomto videu vám ukážeme, jak spárovat a připojit náhlavní soupravu Jabra WAVE k mobilnímu telefonu za účelem prvního i následného spárování.

Video v angličtině

Bylo to užitečné?

Děkujeme za zpětnou vazbu

Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

Děkujeme za zpětnou vazbu

Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

Pomozte nám získat lepší

Vyberte jednu z následujících možností:

Můžeme nějak přispět, aby to pro vás bylo užitečnější?

K tomuto výrobku není v současné době k dispozici žádné odstraňování potíží.
Časté dotazy
Časté dotazy

Časté dotazy - 5 nejčastějších otázek

  • Jak se provádí párování modelu Jabra Wave s mobilním telefonem?

    Při prvním zapnutí bude Jabra Wave připravena spárovat se s vaším mobilním telefonem.

    Postup párování k novému nebo druhému mobilnímu telefonu:

    1. Zapněte Bluetooth na svém mobilním telefonu.
    2. Zapněte svou náhlavní soupravu Jabra Wave a poté stiskněte a (5 sekund) přidržte tlačítkoPřijmout/ukončit (Answer/end), dokud kontrolka nezačne blikat modře.

    3. ert

    4. Párování s mobilním telefonem. Pokud budete požádáni o kód PIN, zadejte „0000“ (4 nuly).

    Bylo to užitečné?

    Děkujeme za zpětnou vazbu

    Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

    Děkujeme za zpětnou vazbu

    Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

    Pomozte nám získat lepší

    Vyberte jednu z následujících možností:

    Můžeme nějak přispět, aby to pro vás bylo užitečnější?

  • Jak mám resetovat svou náhlavní soupravu Jabra Wave?

    Resetováním Jabra Wavese se vymaže seznam spárovaných zařízení. Při resetu postupujte následovně:

    1. Zapněte svou Jabra Wave.
    2. Současně stiskněte a (5 sekund) přidržte stisknuté tlačítko Hlasitost, snížení a Přijmout/ukončit, dokud 5krát neblikne ikona baterie a ikona Bluetooth.



    3. Vaše Jabra Wave je nyní resetována a můžete ji vypnout. Při dalším zapnutí bude připravena se spárovat.

    Poznámka: Po resetování Jabra Wave budete muset znovu provést její spárování s mobilním telefonem. Před dalším spárováním nezapomeňte odstranit předchozí párování.

    Bylo to užitečné?

    Děkujeme za zpětnou vazbu

    Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

    Děkujeme za zpětnou vazbu

    Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

    Pomozte nám získat lepší

    Vyberte jednu z následujících možností:

    Můžeme nějak přispět, aby to pro vás bylo užitečnější?

  • Jak mohu získat příslušenství ke svému zařízení Jabra?

    Příslušenství a díly si můžete objednat na stránce Jabra Accessories (příslušenství Jabra). Do vyhledávacího pole zadejte název zařízení Jabra (např. Jabra Revo Wireless), a hned můžete procházet dostupným příslušenstvím a díly.

    Bylo to užitečné?

    Děkujeme za zpětnou vazbu

    Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

    Děkujeme za zpětnou vazbu

    Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

    Pomozte nám získat lepší

    Vyberte jednu z následujících možností:

    Můžeme nějak přispět, aby to pro vás bylo užitečnější?

  • Mohu náhlavní soupravu používat i při nabíjení?

    Z bezpečnostních důvodů se nedoporučuje náhlavní soupravu používat během nabíjení. Náhlavní soupravu nechejte zcela dobít a poté ji odpojte od nabíječky. Bude tak znovu připravená k používání.

    Bylo to užitečné?

    Děkujeme za zpětnou vazbu

    Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

    Děkujeme za zpětnou vazbu

    Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

    Pomozte nám získat lepší

    Vyberte jednu z následujících možností:

    Můžeme nějak přispět, aby to pro vás bylo užitečnější?

  • Proč je v mé náhlavní soupravě Jabra slyšet statický šum?

    Bezdrátová zařízení jsou citlivá na rušení, která mohou mít vliv na kvalitu zvuku a způsobovat statické šumy. Aby nedocházelo k blokování signálu Bluetooth, postupujte podle následujících pokynů:

    • Ujistěte se, že vzdálenost mezi náhlavní soupravou a spárovaným zařízením nepřesahuje 10 m.
    • Ujistěte se, že existuje přímý viditelný kontakt mezi náhlavní soupravou a telefonem. Mezi spárovaná zařízení neumísťujte žádné předměty, které mohou blokovat rádiové signály. Patří sem např. zdi, dveře nebo okna.
    • Vyhněte se prostředí, kde jsou přítomny počítače, mikrovlnné trouby a vysoká koncentrace Wi-Fi.
    • Náhlavní soupravu i mobilní telefon udržujte na stejné straně těla.
    • Vyvarujte se umístění mobilního telefonu v zadní kapse.

    Poznámka: Na dosah Bluetooth má také vliv nízká kapacita baterie v náhlavní soupravě Jabra a mobilním telefonu.

    Bylo to užitečné?

    Děkujeme za zpětnou vazbu

    Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

    Děkujeme za zpětnou vazbu

    Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

    Pomozte nám získat lepší

    Vyberte jednu z následujících možností:

    Můžeme nějak přispět, aby to pro vás bylo užitečnější?

Časté dotazy - všechny otázky

  • Párování pomocí Bluetooth

    • Jak se provádí párování modelu Jabra Wave s mobilním telefonem?

      Při prvním zapnutí bude Jabra Wave připravena spárovat se s vaším mobilním telefonem.

      Postup párování k novému nebo druhému mobilnímu telefonu:

      1. Zapněte Bluetooth na svém mobilním telefonu.
      2. Zapněte svou náhlavní soupravu Jabra Wave a poté stiskněte a (5 sekund) přidržte tlačítkoPřijmout/ukončit (Answer/end), dokud kontrolka nezačne blikat modře.

      3. ert

      4. Párování s mobilním telefonem. Pokud budete požádáni o kód PIN, zadejte „0000“ (4 nuly).

      Bylo to užitečné?

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Pomozte nám získat lepší

      Vyberte jednu z následujících možností:

      Můžeme nějak přispět, aby to pro vás bylo užitečnější?

  • Audio

    • Proč je v mé náhlavní soupravě Jabra slyšet statický šum?

      Bezdrátová zařízení jsou citlivá na rušení, která mohou mít vliv na kvalitu zvuku a způsobovat statické šumy. Aby nedocházelo k blokování signálu Bluetooth, postupujte podle následujících pokynů:

      • Ujistěte se, že vzdálenost mezi náhlavní soupravou a spárovaným zařízením nepřesahuje 10 m.
      • Ujistěte se, že existuje přímý viditelný kontakt mezi náhlavní soupravou a telefonem. Mezi spárovaná zařízení neumísťujte žádné předměty, které mohou blokovat rádiové signály. Patří sem např. zdi, dveře nebo okna.
      • Vyhněte se prostředí, kde jsou přítomny počítače, mikrovlnné trouby a vysoká koncentrace Wi-Fi.
      • Náhlavní soupravu i mobilní telefon udržujte na stejné straně těla.
      • Vyvarujte se umístění mobilního telefonu v zadní kapse.

      Poznámka: Na dosah Bluetooth má také vliv nízká kapacita baterie v náhlavní soupravě Jabra a mobilním telefonu.

      Bylo to užitečné?

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Pomozte nám získat lepší

      Vyberte jednu z následujících možností:

      Můžeme nějak přispět, aby to pro vás bylo užitečnější?

  • Funkce

    • Jak mám resetovat svou náhlavní soupravu Jabra Wave?

      Resetováním Jabra Wavese se vymaže seznam spárovaných zařízení. Při resetu postupujte následovně:

      1. Zapněte svou Jabra Wave.
      2. Současně stiskněte a (5 sekund) přidržte stisknuté tlačítko Hlasitost, snížení a Přijmout/ukončit, dokud 5krát neblikne ikona baterie a ikona Bluetooth.



      3. Vaše Jabra Wave je nyní resetována a můžete ji vypnout. Při dalším zapnutí bude připravena se spárovat.

      Poznámka: Po resetování Jabra Wave budete muset znovu provést její spárování s mobilním telefonem. Před dalším spárováním nezapomeňte odstranit předchozí párování.

      Bylo to užitečné?

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Pomozte nám získat lepší

      Vyberte jednu z následujících možností:

      Můžeme nějak přispět, aby to pro vás bylo užitečnější?

    • Co znamenají LED kontrolky na mé Jabra Wave?

      Indikátor Bluetooth
      Signalizuje, zda je náhlavní souprava spárována s mobilním telefonem.
      Trvale svítí: náhlavní souprava je spárována
      Blikající světlo: náhlavní souprava se nachází v režimu párování a je připravena k párování

      Indikátor nabití baterie
      Signalizuje stav baterie a zapnutí náhlavní soupravy.
      Zelené světlo: náhlavní soupravě zbývá více než 30 minut hovoru
      Červené světlo: náhlavní soupravě zbývá méně než 30 minut hovoru

      Poznámka: Pomocí Jabra StatusDisplay™ získáte informace o stavu baterie a připojení Bluetooth, a to klepnutím na jakékoliv tlačítko, pokud právě neprobíhá hovor. V zájmu úspory baterie se Jabra StatusDisplay™ za 3 sekundy vypne.

      Bylo to užitečné?

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Pomozte nám získat lepší

      Vyberte jednu z následujících možností:

      Můžeme nějak přispět, aby to pro vás bylo užitečnější?

    • Jak poznám, že je mé zařízení Jabra Wave plně nabito?

      Indikátor stavu baterie při nabíjení svítí červeně. Když je náhlavní souprava zcela nabitá, zelená LED kontrolka svítí 5 minut a poté zhasne.

      Pokud je náhlavní souprava zapnuta a nevoláte, stav baterie lze zobrazit stiskem tlačítka na soupravě.
      • Pokud je LED indikátor baterie po dobu 3 sekund zelený, zbývá více než 30 minut hovoru.
      • Pokud je LED indikátor baterie po dobu 3 sekund červený, zbývá méně než 30 minut hovoru.

      Bylo to užitečné?

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Pomozte nám získat lepší

      Vyberte jednu z následujících možností:

      Můžeme nějak přispět, aby to pro vás bylo užitečnější?

    • Proč se moje náhlavní souprava nedobíjí, i když je připojena k počítači?

      Některé počítače využívají pro úsporu energie režim spánku USB. Může proto dojít k odpojení napájení, takže náhlavní soupravu nelze nabíjet pomocí portu USB.

      Některé počítače mohou mít vyhrazený nabíjecí USB port, který lze rozpoznat podle žluté barvy nebo ikony baterie vedle něj. Další informace jsou uvedeny v uživatelské příručce k počítači.

      Použít lze také následující alternativní metody nabíjení:

      Možnosti Jabra:
      Pořiďte si napájecí adaptér nebo autonabíječku Jabra, například přes internet zde nebo u blízkého prodejce.

      Možnosti s příslušenstvím výrobců třetích stran:
      K nabíjení náhlavní soupravy pomocí mobilního telefonu použijte nabíječku Micro-USB výrobců třetích stran. Nabíječka výrobců třetí strany by měla splňovat následující požadavky:

      • Náhlavní souprava mono/stereo Bluetooth, jako je například Jabra Stealth nebo Jabra Sport Pulse Wireless, je napájena pomocí napájecího kabelu, který podporuje odběr minimálně 500 mA a maximálně 2100 mA.
      • Hlasové komunikátory/hudební reproduktory, například Jabra Speak 450 nebo Jabra SoleMate Mini, jsou napájeny pomocí nabíječky/kabelu, který podporuje odběr minimálně 500 mA a maximálně 2100 mA.
      • Automobilové hlasové komunikátory, jako je například Jabra Tour, jsou napájeny pomocí nabíječky/kabelu, který podporuje odběr minimálně 750 mA a maximálně 2100 mA.
      • Modely Jabra Solemate a Jabra Solemate 2. generace s technologií NFC, jsou napájeny pomocí nabíječky/kabelu, který podporuje odběr minimálně 1000 mA a maximálně 2100 mA.
      • Pro model Jabra SoleMate Max se doporučuje pouze originální síťový adaptér. Viz příslušenství on-line zde

      Při použití nabíječky výrobce třetí strany zkontrolujte, zda je nabíječka certifikována k použití v zemi vašeho pobytu a zda používáte správnou zástrčku pro příslušnou zemi.

      Poznámka: Doba nabíjení se může lišit v závislosti na výstupu z nabíječky.

      Bylo to užitečné?

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Pomozte nám získat lepší

      Vyberte jednu z následujících možností:

      Můžeme nějak přispět, aby to pro vás bylo užitečnější?

    • Jak se provádí nabíjení náhlavní soupravy Jabra?

      Připojte náhlavní soupravu k počítači pomocí dodaného USB kabelu. Některé počítače mohou mít vyhrazený nabíjecí USB port, který lze rozpoznat podle žluté barvy nebo ikony baterie vedle něj. Další informace jsou uvedeny v uživatelské příručce k počítači.

      Některé počítače využívají pro úsporu energie režim spánku USB. Může proto dojít k odpojení napájení, takže náhlavní soupravu nebude možné nabíjet přes port USB, a to i přesto, že kontrolka na náhlavní soupravě signalizuje probíhající nabíjení.

      Pokud se úroveň nabití baterie na náhlavní soupravě po dvouhodinovém nabíjení nezmění, lze použít následující alternativní metody nabíjení.

      Možnosti Jabra:
      Pořiďte si napájecí adaptér nebo autonabíječku Jabra, například přes internet zde nebo u blízkého prodejce.

      Možnosti s příslušenstvím výrobců třetích stran:
      K nabíjení náhlavní soupravy pomocí mobilního telefonu použijte nabíječku Micro-USB výrobců třetích stran. Nabíječka výrobců třetí strany by měla splňovat následující požadavky:

      • Náhlavní souprava mono/stereo Bluetooth, jako je například Jabra Stealth nebo Jabra Sport Pulse Wireless, je napájena pomocí napájecího kabelu, který podporuje odběr minimálně 500 mA a maximálně 2100 mA.
      • Hlasové komunikátory/hudební reproduktory, například Jabra Speak 450 nebo Jabra SoleMate Mini, jsou napájeny pomocí nabíječky/kabelu, který podporuje odběr minimálně 500 mA a maximálně 2100 mA.
      • Automobilové hlasové komunikátory, jako je například Jabra Tour, jsou napájeny pomocí nabíječky/kabelu, který podporuje odběr minimálně 750 mA a maximálně 2100 mA.
      • Modely Jabra Solemate a Jabra Solemate 2. generace s technologií NFC, jsou napájeny pomocí nabíječky/kabelu, který podporuje odběr minimálně 1000 mA a maximálně 2100 mA.
      • Pro model Jabra SoleMate Max se doporučuje pouze originální síťový adaptér. Viz příslušenství on-line zde

      Při použití nabíječky výrobce třetí strany zkontrolujte, zda je nabíječka certifikována k použití v zemi vašeho pobytu a zda používáte správnou zástrčku pro příslušnou zemi.

      Poznámka: Doba nabíjení se může lišit v závislosti na výstupu z nabíječky.

      Bylo to užitečné?

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Pomozte nám získat lepší

      Vyberte jednu z následujících možností:

      Můžeme nějak přispět, aby to pro vás bylo užitečnější?

  • Příslušenství

    • Jak mohu získat příslušenství ke svému zařízení Jabra?

      Příslušenství a díly si můžete objednat na stránce Jabra Accessories (příslušenství Jabra). Do vyhledávacího pole zadejte název zařízení Jabra (např. Jabra Revo Wireless), a hned můžete procházet dostupným příslušenstvím a díly.

      Bylo to užitečné?

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Pomozte nám získat lepší

      Vyberte jednu z následujících možností:

      Můžeme nějak přispět, aby to pro vás bylo užitečnější?

  • Technické údaje

    • Mohu náhlavní soupravu používat i při nabíjení?

      Z bezpečnostních důvodů se nedoporučuje náhlavní soupravu používat během nabíjení. Náhlavní soupravu nechejte zcela dobít a poté ji odpojte od nabíječky. Bude tak znovu připravená k používání.

      Bylo to užitečné?

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Pomozte nám získat lepší

      Vyberte jednu z následujících možností:

      Můžeme nějak přispět, aby to pro vás bylo užitečnější?

    • Osvědčené postupy dobíjení baterie

      Toto jsou osvědčené postupy pro dobíjecí baterie všeobecně a nesouvisí konkrétně s náhlavními soupravami Jabra, ale s technologií samotnou. Nížejsou uvedeny příklady, jak v zájmu zajištění dlouhé životnosti chránit a skladovat dobíjecí baterie.

      • Vyhněte se umístění na přímém slunečním světle
      • Vyhněte se umístění v extrémním chladu
      • Baterie by se neměly skladovat delší dobu bez dobíjení, u většiny výrobků je doporučujeme nabíjet každé 3 měsíce

      V případě nesprávné manipulace nebo skladování nabíjecí baterie může dojít ke zkrácení její životnosti.

      Bylo to užitečné?

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Pomozte nám získat lepší

      Vyberte jednu z následujících možností:

      Můžeme nějak přispět, aby to pro vás bylo užitečnější?

    • Co je to Advanced Audio Distribution Profile (A2DP)?

      Advanced Audio Distribution Profile (A2DP) je profil Bluetooth, který umožňuje multimediální audiokomunikaci, např. hudební, mezi náhlavní soupravou Jabra a podporovaným zařízením Bluetooth. A2DP se používá u vybraných náhlavních souprav Jabra.

      Poznámka: Některá zařízení Bluetooth A2DP nepodporují. Nahlédněte do uživatelské příručky svého zařízení Bluetooth.

      Bylo to užitečné?

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Děkujeme za zpětnou vazbu

      Budete-li potřebovat technickou pomoc, klikněte sem a zobrazí se kontaktní informace

      Pomozte nám získat lepší

      Vyberte jednu z následujících možností:

      Můžeme nějak přispět, aby to pro vás bylo užitečnější?

Ke stažení
Ke stažení

Příručky

Dokumenty ke stažení Jazyk nebo region Formát souboru Velikost souboru
Datový list PDF 1,6 MB Stáhnout
Prohlášení o shodě Angličtina PDF 75,1 KB Stáhnout
Technické údaje Angličtina PDF 274,7 KB Stáhnout
Uživatelská příručka PDF 1,1 MB Stáhnout