chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Logo Virsae

Jabra + Virsae

Zvyšujeme kvalitu hovoru a produktivitu

Kontaktovat prodej
Operátor kontaktního centra s nasazenou náhlavní soupravou Jabra Engage 50 II.
Zvyšte spokojenost operátora díky řešení Virsae
Náhlavní souprava Jabra Engage 50 II
Zjistěte více o implementaci řešení Jabra a Virsae
Dva lidé na jednání
Pro více informací kontaktujte prodejní oddělení

Analytická platforma Virsae’s XCaaS se zaměřuje na zařízení a chování, jež ovlivňují spokojenost zákazníka a pohodu operátora. Součástí Jabra pro Virsae je i metrika náhlavní soupravy, která poskytuje kompletní obrázek o pohodě operátora, jenž celý den vyřizuje jeden hovor za druhým, a o možnostech připojení a prostředí, ať už v kontaktním centru, nebo doma. Vedoucí a manažeři kontaktních center získávají unikátní náhled na využití zařízení, technické záležitosti i dopady prostředí, které mohou ovlivnit stres, úzkost a hodnocení spokojenosti zákazníků. A to vše v intuitivních ovládacích panelech, kde je vše zřejmé na první pohled.

Jabra pro Virsae pomáhá firmám proaktivně podporovat své zaměstnance pracující z domu v udržování zdravých pracovních postupů. Dále využívá strojového učení k tomu, aby upozornila manažery, pokud operátor používá svou náhlavní soupravu nesprávně nebo pokud úroveň hlasitosti přesáhne doporučené hodnoty. Operátoři tráví většinu pracovní doby na telefonu. Toto řešení jim přináší nástroje, jež jim umožní udržet pozornost a vyhnout se stresu, akustickému šoku a možné ztrátě sluchu.

Náhlavní soupravy Jabra pro zapojení

Na velikosti a nastavení vašeho kontaktního centra nezáleží, neboť náhlavní soupravy Engage přinášejí kvalitu zvuku příští generace a k tomu navíc i data a analýzy. Pomáhají vám dostat od svých operátorů to nejlepší, ať už pracují odkudkoliv.

Kontaktovat prodej

Získejte nejlepší řešení pro svou organizaci a konkrétní případ použití. Naši odborníci vám mohou poradit v oblasti výrobků, kompatibility a nasazení na platformě UC.

Vyžádejte si testovací vzorek

Nabízíme bezplatné zkušební kusy pro firmy s 500 a více zaměstnanci, které hodlají vyměnit stávající zařízení nebo mají nový projekt. Platí Všeobecné smluvní podmínky.

Potřebujete technickou podporu?

Informace o produktové podpoře a otázkách týkajících se záruky najdete na našich stránkách podpory, kde dále naleznete návody k použití, nejčastější dotazy, videa, kontaktní údaje a další informace.

Kontaktovat podporu

Naši obchodní odborníci jsou připraveni vám pomoci

Stručný popis

Povinné

Vyžádejte si testovací vzorek

Nabízíme bezplatné zkušební kusy pro firmy s 500 a více zaměstnanci, které hodlají vyměnit stávající zařízení nebo mají nový projekt. Platí Všeobecné smluvní podmínky.

Okamžitá pomoc při prodeji

Živý chat | 1-800-826-4656 | 8:00 – 17:00 (EST)

Potřebujete technickou podporu?

Informace o produktové podpoře a otázkách týkajících se záruky najdete na našich stránkách podpory, kde dále naleznete návody k použití, nejčastější dotazy, videa, kontaktní údaje a další informace.

Kontaktovat podporu