chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Logo Nectar

Jabra + Nectar

Zvyšujeme kvalitu hovoru a produktivitu

$$not found: CTA_Kontaktovat prodej$$
Operátor kontaktního centra s nasazenou náhlavní soupravou Jabra Engage 50 II.
Dopřejte si s aplikací Nectar vyšší kvalitu svých konverzací
Náhlavní souprava Jabra Engage 50 II
Zjistěte více o implementaci řešení Jabra a Nectar
Dva lidé na jednání
Pro více informací kontaktujte prodejní oddělení

Nectar DXP monitoruje platformy sjednocené komunikace (UC) a kontaktních center (CC), a to jak na místě, tak v cloudu. Přináší vhled do faktorů ovlivňujících uživatelskou zkušenost, jako jsou kvalita hovoru, zdraví koncového bodu a výkon sítě. Nejnovější náhlavní soupravy Jabra Engage přinášejí unikátní metriky hovorů a prostředí, jako jsou hluk okolí, poloha raménka mikrofonu, kvalita hovoru a mnoho dalších.

Proto je naprosto pochopitelné, že nová integrace Jabra pro Nectar slučuje tyto dva motory vývoje dohromady a zvyšuje hodnotu platformy Nectar. Prosté řešení pro monitorování tak nabídne užitečnou analýzu hovorů a každému přinese lepší zážitek.

Nectar a Jabra jsou dokonalý pár, který zlepšuje přehled o průběhu konverzace tím, protože umožňuje řešení problémů už při jejich vzniku. Vedoucí pracovníci center technické podpory a kontaktních center dostávají okamžitě upozornění na problémy, jako jsou vysoká míra hluku okolí, přílišný přeslech a ticho či problémy se sítí a náhlavní soupravou (například nesprávně umístěný mikrofon, jenž ovlivňuje kvalitu hovoru). A to jak u pracovníků v centru, tak těch, co pracují z domu. Tato výkonná integrace zajišťuje novou úroveň informací o hovorech, přenáší informace přímo do sledovacích panelů v platformě Nectar a tím zjednodušuje a urychluje řešení problémů.

Náhlavní soupravy Jabra pro zapojení

Na velikosti a nastavení vašeho kontaktního centra nezáleží, neboť náhlavní soupravy Engage přinášejí kvalitu zvuku příští generace a k tomu navíc i data a analýzy. Pomáhají vám dostat od svých operátorů to nejlepší, ať už pracují odkudkoliv.

Kontaktovat prodej

Získejte nejlepší řešení pro svou organizaci a konkrétní případ použití. Naši odborníci vám mohou poradit v oblasti výrobků, kompatibility a nasazení na platformě UC.

Vyžádejte si testovací vzorek

Nabízíme bezplatné zkušební kusy pro firmy s 500 a více zaměstnanci, které hodlají vyměnit stávající zařízení nebo mají nový projekt. Platí Všeobecné smluvní podmínky.

Potřebujete technickou podporu?

Informace o produktové podpoře a otázkách týkajících se záruky najdete na našich stránkách podpory, kde dále naleznete návody k použití, nejčastější dotazy, videa, kontaktní údaje a další informace.

Kontaktovat podporu

Naši obchodní odborníci jsou připraveni vám pomoci

Stručný popis

Povinné

Vyžádejte si testovací vzorek

Nabízíme bezplatné zkušební kusy pro firmy s 500 a více zaměstnanci, které hodlají vyměnit stávající zařízení nebo mají nový projekt. Platí Všeobecné smluvní podmínky.

Okamžitá pomoc při prodeji

Živý chat | 1-800-826-4656 | 8:00 – 17:00 (EST)

Potřebujete technickou podporu?

Informace o produktové podpoře a otázkách týkajících se záruky najdete na našich stránkách podpory, kde dále naleznete návody k použití, nejčastější dotazy, videa, kontaktní údaje a další informace.

Kontaktovat podporu