chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra pro integraci do řešení Nectar

Tato integrace zvyšuje hodnotu vašeho řešení Nectar – jednoduché monitorování zařízení jsme rozšířili o užitečnou analýzu hovorů, jež zlepšuje celý zážitek.

Tento software umožňuje IT manažerům či vedoucím pracovníkům kontaktních center zobrazit a využívat data z hovorů uskutečněných přes náhlavní soupravy Jabra Engage.

  • S řešením Nectar funguje ihned po vybalení z krabice
  • Umožňuje plnou viditelnost informací o hovoru z náhlavní soupravy Jabra
  • Zvyšuje účinnost a produktivitu operátora a zlepšuje zkušenost zákazníků

Přináší jedinečné hodnocení Jabra

Toto jedinečné „hodnocení Jabra“ se zobrazuje jako podmnožina celkového hodnocení Nectar pro každý hovor a lze je snadno vidět na ovládacím panelu vedoucího. Hodnocení Jabra je v rozsahu 0 až 100, kdy 100 je nejlepší hodnocení. Vypočítává se z několika faktorů, mezi něž patří hluk okolí, poloha mikrofonu, přeslechy a ticho. To poskytuje špičkovou kontrolu výkonu každého hovoru, takže nadřízení mají následně možnost prošetřit příčinu problémů, jakmile nastanou.

Ovladač hovoru Amazon Connect

Získejte software

Získat příručku nasazení

Snadné nasazení do akce

Tato integrace je součástí vašeho monitorovacího řešení Nectar. Bude nutné používat náhlavní sadu Jabra Engage a software Jabra pro správu, které můžete hromadně využít v počítačích uživatelů.

Kontaktovat prodej

Získejte nejlepší řešení pro svou organizaci a konkrétní případ použití. Naši odborníci vám mohou poradit v oblasti výrobků, kompatibility a nasazení na platformě UC.

Vyžádejte si testovací vzorek

Nabízíme bezplatné zkušební kusy pro firmy s 500 a více zaměstnanci, které hodlají vyměnit stávající zařízení nebo mají nový projekt. Platí Všeobecné smluvní podmínky.

Potřebujete technickou podporu?

Informace o produktové podpoře a otázkách týkajících se záruky najdete na našich stránkách podpory, kde dále naleznete návody k použití, nejčastější dotazy, videa, kontaktní údaje a další informace.

Kontaktovat podporu

Naši obchodní odborníci jsou připraveni vám pomoci

Stručný popis

Povinné

Vyžádejte si testovací vzorek

Nabízíme bezplatné zkušební kusy pro firmy s 500 a více zaměstnanci, které hodlají vyměnit stávající zařízení nebo mají nový projekt. Platí Všeobecné smluvní podmínky.

Okamžitá pomoc při prodeji

Živý chat | 1-800-826-4656 | 8:00 – 17:00 (EST)

Potřebujete technickou podporu?

Informace o produktové podpoře a otázkách týkajících se záruky najdete na našich stránkách podpory, kde dále naleznete návody k použití, nejčastější dotazy, videa, kontaktní údaje a další informace.

Kontaktovat podporu