chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Logo Operata

Jabra + Operata

Zvyšujeme kvalitu hovoru a produktivitu

$$not found: CTA_Kontaktovat prodej$$
Operátor kontaktního centra s nasazenou náhlavní soupravou Jabra Engage 50 II.
Zlepšete výkonnost kontaktního centra díky řešení Operata.
Náhlavní souprava Jabra Engage 50 II
Zjistěte více o implementaci řešení Jabra a Operata
Dva lidé na jednání
Pro více informací kontaktujte prodejní oddělení

Platforma Operata průběžně monitoruje výkon kontaktních center, aby zajistila maximální zkušenost jak vašim operátorům, tak zákazníkům. Jabra pro Operata pracuje s metrikou náhlavní soupravy, a tak poskytuje komplexní obrázek o prostředí kontaktního centra a okolí operátora a podtrhuje hodnotu, kterou náhlavní souprava Jabra vnáší do každého hovoru. Chytrá integrace poskytuje přístup k bohatým datům z náhlavní soupravy a nabízí analýzu výkonu přímo během hovoru. Umí přitom upozornit operátory na nesprávně nasazenou náhlavní soupravu, nadměrnou hlučnost okolí, přeslechy a mnoho dalších faktorů.

Jabra pro Operata šetří cenný čas operátorů, protože jim poskytuje okamžitou zpětnou vazbu ohledně možností připojení, dokonalého nastavení a hladiny hluku v okolí a zároveň umožňuje řešení problémů jak v reálném čase, tak po uskutečnění hovoru. Ať už tedy operátoři pracují z domu, nebo z kontaktního centra, tato vylepšená viditelnost se u každého operátora odrazí ve vyšší spokojenosti s prací a rychlejším rozvoji. Výkonné ovládací panely umožňují snadnou správu zařízení, zvyšují pohodlí a zkracují dobu řešení problémů.

Náhlavní soupravy Jabra pro zapojení

Na velikosti a nastavení vašeho kontaktního centra nezáleží, neboť náhlavní soupravy Engage přinášejí kvalitu zvuku příští generace a k tomu navíc i data a analýzy. Pomáhají vám dostat od svých operátorů to nejlepší, ať už pracují odkudkoliv.

Kontaktovat prodej

Získejte nejlepší řešení pro svou organizaci a konkrétní případ použití. Naši odborníci vám mohou poradit v oblasti výrobků, kompatibility a nasazení na platformě UC.

Vyžádejte si testovací vzorek

Nabízíme bezplatné zkušební kusy pro firmy s 500 a více zaměstnanci, které hodlají vyměnit stávající zařízení nebo mají nový projekt. Platí Všeobecné smluvní podmínky.

Potřebujete technickou podporu?

Informace o produktové podpoře a otázkách týkajících se záruky najdete na našich stránkách podpory, kde dále naleznete návody k použití, nejčastější dotazy, videa, kontaktní údaje a další informace.

Kontaktovat podporu

Naši obchodní odborníci jsou připraveni vám pomoci

Stručný popis

Povinné

Vyžádejte si testovací vzorek

Nabízíme bezplatné zkušební kusy pro firmy s 500 a více zaměstnanci, které hodlají vyměnit stávající zařízení nebo mají nový projekt. Platí Všeobecné smluvní podmínky.

Okamžitá pomoc při prodeji

Živý chat | 1-800-826-4656 | 8:00 – 17:00 (EST)

Potřebujete technickou podporu?

Informace o produktové podpoře a otázkách týkajících se záruky najdete na našich stránkách podpory, kde dále naleznete návody k použití, nejčastější dotazy, videa, kontaktní údaje a další informace.

Kontaktovat podporu