chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra pro integraci do řešení Operata

Tato aplikace byla vyvinuta, aby operátorům kontaktních center přinesla novou úroveň výkonu a spokojenosti. Software monitoruje každou sekundu každého hovoru, aby během hovoru a v reálném čase umožnil rady a napomohl zvýšit spokojenost zákazníků.

  • S řešením Operata funguje ihned po vybalení z krabice
  • Plná viditelnost informací o hovoru z náhlavní soupravy Jabra
  • Zlepšuje výkonnost kontaktního centra
  • Zvyšuje spokojenost zákazníků i operátorů

Větší spokojenost operátorů

Ať už operátoři pracují z domu, nebo v kontaktním centru, dostane se jim během hovoru a v reálném čase upozornění, jak kvalitu hovoru vylepšit. Ovládací prvky náhlavní soupravy Jabra spolupracují přímo s rozhraním kontaktního centra, takže operátoři dostanou upozornění, pokud náhlavní soupravu používají nesprávně, mají špatné připojení, jsou v prostředí s nadměrným hlukem v okolí či přeslechy a mnoho dalšího. Přizpůsobena je i hladina zvuku, což zajišťuje konzistentní příchozí i odchozí hlasitost pro maximální spokojenost zákazníka i operátora.

Ovladač hovoru Amazon Connect

Získejte software

Získat příručku nasazení

Snadné nasazení do akce

Tato integrace je součástí vašeho monitorovacího řešení Operata Service. Ihned po vybalení lze používat ve všech kontaktních centrech Amazon Connect, aniž by byl zapotřebí jakýkoliv vývoj. Je třeba používat náhlavní soupravy Jabra Engage.

Kontaktovat prodej

Získejte nejlepší řešení pro svou organizaci a konkrétní případ použití. Naši odborníci vám mohou poradit v oblasti výrobků, kompatibility a nasazení na platformě UC.

Vyžádejte si testovací vzorek

Nabízíme bezplatné zkušební kusy pro firmy s 500 a více zaměstnanci, které hodlají vyměnit stávající zařízení nebo mají nový projekt. Platí Všeobecné smluvní podmínky.

Potřebujete technickou podporu?

Informace o produktové podpoře a otázkách týkajících se záruky najdete na našich stránkách podpory, kde dále naleznete návody k použití, nejčastější dotazy, videa, kontaktní údaje a další informace.

Kontaktovat podporu

Naši obchodní odborníci jsou připraveni vám pomoci

Stručný popis

Povinné

Vyžádejte si testovací vzorek

Nabízíme bezplatné zkušební kusy pro firmy s 500 a více zaměstnanci, které hodlají vyměnit stávající zařízení nebo mají nový projekt. Platí Všeobecné smluvní podmínky.

Okamžitá pomoc při prodeji

Živý chat | 1-800-826-4656 | 8:00 – 17:00 (EST)

Potřebujete technickou podporu?

Informace o produktové podpoře a otázkách týkajících se záruky najdete na našich stránkách podpory, kde dále naleznete návody k použití, nejčastější dotazy, videa, kontaktní údaje a další informace.

Kontaktovat podporu