chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra

Professional Services

Engineered for certainty in deployment

Práce z domova

Při práci z domova je důležité udržovat spojení. Nyní můžete pracovat z domova se špičkovými profesionálními náhlavními soupravami, které podporují soustředění a spolupráci*, takže si udržíte produktivitu po celý den.

Práce z domova. Nové možnosti.

* Jabra.com/commercial-claims

Další tipy a rady

Podívejte se níže na náš podcast s Barbarou Larson, kde probíráme rady pro manažery, jak vést virtuální nebo vzdálené týmy, jak efektivně pracovat z domova jako zaměstnanec a jak mohou podniky zavést udržitelnou strategii pro práci na dálku. Další tipy najdete na naší stránce věnované práci z domova.

Recommendations

Recommendations for training, deployment, and support of Jabra devices custom to project and environment

Proof of Concept and User evaluation support

Dedicated support for temporary period, assist with installation, optimization, and troubleshooting as needed

Wireless density reviews

DECT and/or Bluetooth review for density risks and deployment recommendations. Custom PDF delivered with presentation call in 10 business days

Software demonstration

Xpress and Direct demonstrations for setup and usage and management

Training documentation development

PowerPoint or PDF, custom training material for usage and support of Jabra solution within the end user environment

Training delivery

Presentation of custom training material to end users and/or super users

Product Pre-Configuration

Product packaging, firmware, or setting changes recommended and applied by Jabra prior to shipment

Product Configuration

Product firmware or setting changes recommended and applied by/with Jabra in customer environment (on site)

Product Installation

Product installation completed by/with Jabra in customer environment (on site)

Go-Live Support

Dedicated support for end users and super users during critical days following deployment in customer environment (on site)

Product Configuration Remediation

Product firmware or setting changes applied by Jabra onsite

VIP Case Reporting

Product packaging, firmware, or setting changes recommended and applied by Jabra prior to shipment. Quarterly or monthly ticket reporting with presentation to review

Setkejte se kdekoli

Inteligentní špičková řešení pro zvuk i video podpoří spolupráci bez ohledu na to, kde se nacházíte vy nebo váš tým. Zůstat ve spojení je teď mnohem snazší.

Schůzky. Nové možnosti.