Hlučné okolí může ovlivnit kvalitu hovoru, což vede ke zhoršenému dojmu z konverzace a prodloužení hovoru až o 27 %1
Hluk v pozadí může výrazně snižovat kvalitu hovoru a narušovat soustředěnost i pohodlí. Studie ukazují, že nízká kvalita zvuku negativně ovlivňuje dojem z konverzace a může vést k prodloužení hovoru až o 27 %.2
Náhlavní soupravy Engage jsou světovou jedničkou v potlačování tohoto hluku, aby byl pro osobu na druhém konci neslyšitelný. Ve většině situací, kdy je kolem vás zvýšená hlučnost, tak můžete mít skutečnou jistotu, že je kvalita vašeho zvuku stále skvělá. Pokud je hluk v pozadí tišší než 55 dB, je nepravděpodobné, že by druhá strana zaznamenala jakékoli snížení kvality hovoru.
Engage+ vás upozorní na zjištění okolního hluku, můžete si ale být jisti, že se náhlavní souprava o vše postará.
Když je hluk na pozadí velmi hlasitý, může ovlivnit kvalitu vašeho hlasu a dokonce může být slyšitelný i pro osobu na druhé straně hovoru. Obvykle platí, že problémy s kvalitou zvuku se začínají objevovat, když hluk v pozadí překročí hranici 65 dB.
Co můžete dělat
Pokud zjistíte, že hluk v pozadí představuje problém, máte několik možností, jak situaci zlepšit. Problém můžete rychle odstranit, když zajistíte, aby byl mikrofon přímo před vašimi ústy – váš hlas tak bude čistší a sníží se vliv hluku v pozadí.
Ideální řešení je zamyslet se nad vaším pracovištěm – existují zde možnosti, jak omezit hluk v pozadí? Například můžete požádat lidi kolem, aby mluvili tišeji. Pokud není možné ztišit vaše okolí, zvažte práci z jiného místa, pokud je to možné.
1 Nízká kvalita zvuku v kontaktním centru: Může vás to stát více, než byste si mysleli – Telecom Reseller
2 Nízká kvalita zvuku v kontaktním centru: Může vás to stát více, než byste si mysleli – Telecom Reseller