chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra Care

Plány podpory, které umožňují pracovat kdykoliv a kdekoliv

Vyvinutý tak, abyste mohli spravovat individuální potřeby hybridních týmů

Podpora 24 hodin denně Když jste na příjmu, jsme i my
Rychlejší výměna zařízení Udržujte věci v chodu
Plné krytí Krytí se vztahuje na všechny vaše firemní produkty Jabra
Zapojení podpory Personalizovaná a adaptivní podpora

Řekněte ano novým způsobům podpory:
Jabra Care AdvancedJabra Care Ultimate

Porovnejte plány:

Advanced

Ultimate

Podpora 24 hodin denně 5 dní v týdnu
Podpora 24 hodin denně 7 dní v týdnu
Telefonická podpora do 2 minut
Telefonická podpora do 60 sekund
Písemná odpověď do 4 hodin nebo dříve
Písemná odpověď do 2 hodin nebo dříve
Náhradní produkt odeslaný do 24 hodin
Náhradní produkt odeslaný během téhož dne
10 online školicích akcí za rok
20 online školicích akcí za rok

Vždy po ruce

Vzhledem k tomu, že se týmy přizpůsobují hybridnímu stylu práce, ujistěte se, že mohou pracovat kdykoli a kdekoli

Na nás se můžete spolehnout

Profesionální podpora 24 hodin, 5 dní v týdnu (Advanced) nebo 24 hodin, 7 dní v týdnu (Ultimate) zvyšuje produktivitu tím, že poskytuje rychlejší a prémiovou podporu mimo standardní otevírací dobu pro všechna firemní audio a video řešení Jabra.

Udržujte věci v chodu

Jabra Care nabízí bezproblémovou a rychlejší výměnu zařízení, díky čemuž nebude mít vaše firma prostoje. Zákazníci s Jabra Care Ultimate také mají výhodu expresního doručení

Plné krytí

Plány podpory Jabra Care Advanced a Jabra Care Ultimate nabízejí plné krytí pro veškerá firemní audio a video řešení Jabra.

Adaptivní a na míru

Online platforma Jabra Care na míru a specializovaná školicích akcí zlepšují spokojenost. V rámci plánu Jabra Care Ultimate získají koncoví uživatelé další asistenci v podobě specializovaného týmu podpory a videohovorů na požádání

Způsob práce se změnil…

ale poptávka po IT podpoře zůstala.

87%
87 % zaměstnanců pracuje v distribuovaných týmech*
80%
80 % všech schůzek je dnes prováděno virtuálně nebo hybridně**
73%
73 % zaměstnanců nyní vykonává nějakou formu práce na dálku***

*Source: FuzeResearch

** Source: Hybrid Ways of Working 2022 Jabra Global Report

*** Source: 6 International Workplace wGroup (IWG): “Flexible working attitudes”

Personalizovaná služba
pro vás na míru

Video podpora

V případě potřeby asistence živého člověka

Potřebujete s námi sdílet vaši obrazovku nebo nám fyzicky ukázat váš produkt na kameru? Zákazníci s plánem podpory Ultimate mohou k osobnímu řešení využívat videohovory.

Školicí akce

Vezmeme to od podlahy

Naše školení pokrývá vše, co jste kdy chtěli vědět o svých firemních produktech Jabra. Zlepšete adaptaci uživatelů v kanceláři nebo při práci na dálku prostřednictvím online školení šitých na míru potřebám vašich týmů.

Reporting

Na nás se můžete spolehnout

Prostřednictvím reportů a schůzek v Jabra získáte větší transparentnost a personalizované vhledy do svých servisních tiketů. To nám také umožňuje zlepšit a optimalizovat prostředí Jabra Care, abychom vám poskytli nejlepší obchodní výsledek.

Plány podpory

Máme pro vás perfektní plán

Standardní

K DISPOZICI PRO VŠECHNY ZÁKAZNÍKY

Advanced

Ultimate

Dostupnost podpory

Standardně

Advanced

Ultimate

Speciální portál podpory

Provozní doba

Standardní pracovní doba 24/5 24/7

Doba odezvy po telefonu

Během 5 minut Během 2 minut Během 1 minuty

První písemná odpověď

Během 1 pracovního dne Během 4 pracovních hodin Během 2 pracovních hodin

Specializovaný tým podpory

Podpora přes videohovor

Výměna zařízení

Odeslání náhradního produktu‑

Standardní doručení během 48 hodin Standardní doručení během 24 hodin Expresní doručení během téhož dne

RMA

Výměna po obdržení Zrychleně Zrychleně
Zapojení podpory

Podpora správy softwaru Jabra

Zpráva o zapojení a přehledu aktivit

Čtvrtletně Čtvrtletně

Setkání o zapojení a přehledu aktivit

Čtvrtletně Čtvrtletně

Online školící akce

10x ročně 20x ročně

Platí Všeobecné podmínky. Jabra Care není k dispozici ve všech zemích.

Další informace o našich službách

Náš tým servisních poradců je připraven vás navést k nejlepšímu řešení na míru potřebám vaší organizace.

Stačí vyplnit tento formulář a my se vám brzo ozveme.

Potřebujete technickou podporu?

Informace o produktové podpoře a otázkách týkajících se záruky najdete na našich stránkách podpory, kde dále naleznete uživatelské příručky, nejčastější dotazy, videa, kontaktní údaje a další informace.

Kontaktovat podporu

Naši obchodní odborníci jsou připraveni vám pomoci

Stručný popis

Povinné

Potřebujete technickou podporu?

Informace o produktové podpoře a otázkách týkajících se záruky najdete na našich stránkách podpory, kde dále naleznete uživatelské příručky, nejčastější dotazy, videa, kontaktní údaje a další informace.

Kontaktovat podporu