chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Kancelářské náhlavní soupravy

Nasazujete náhlavní soupravy pro sjednocenou komunikaci?

  • Dokážeme vám pomoci

  • Dodáváme různé integrace díky partnerství se všemi hlavními systémy UC
  • Známe řešení UC. Pomohli jsme tisícům IT manažerů zprovoznit systém náhlavních souprav
  • Máme skvělé náhlavní soupravy a hlasové komunikátory, které jsou vhodné pro každou situaci

Certifikované náhlavní soupravy
a reproduktory UC

Naše náhlavní soupravy a hlasové komunikátory jsou plně kompatibilní s vaším softwarovým klientem a poskytují další funkce, např. řízení vzdálených hovorů nebo připojení k více zařízením.

Překonávání překážek při osvojování systému sjednocených komunikací (UC) se společností Jabra

V harmonii s prostředím (telefonů a platforem)  

Naše náhlavní soupravy a hlasové komunikátory fungují ihned po vybalení s více než 10 000 tradičními stolními telefony. Jsou nadčasové a kompatibilní se všemi softwarovými telefony a webovými klienty, od Microsoft Teams až po Mitel.

Klíčem ke zlepšení produktivity a kvality zvuku a k omezení problémů s informačními technologiemi je poskytnout vašim zaměstnancům optimalizovaná a důvěryhodná zařízení, která bezproblémově fungují s vaší platformou sjednocené komunikace. Společnost Jabra testovala svá zařízení s mnoha platformami a tato zařízení nabízejí certifikaci pro platformu Microsoft Teams pro použití s širokou řadou náhlavních souprav a hlasových komunikátorů.

Works with your platform

Chcete vědět, která náhlavní souprava bude fungovat s vaším telefonem nebo platformou? Vyzkoušejte našeho průvodce kompatibilitou.

Kancelářské případové studie

For a diverse organization with different workstyles such as ours, Jabra fulfills those needs perfectly, with an extensive range of products. Neville Burdan
Director of Cybersecurity & Digital Workplace, Dimension Data
dimension data logo
Dimension Data Customer Story

Se sadou služeb Jabra 360 Services Suite získáváte:

Předprodejní analýzu

Řízení změn

Podporu při nasazení

Podporu po nasazení

Podporu obchodních případů

Najdeme správné řešení pro vaše pracoviště, zaškolíme vaše pracovníky a poskytneme plnou podporu tak, aby bylo zajištěno co nejrychlejší úspěšně zprovoznění celého systému.

Kontaktovat prodej
Zavřít
Služby Jabra 360 Prvotřídní službyKontaktní centraHodnotná služba
HODNOCENÍ JABRA
Předprodejní analýza pro optimální řešení
Posouzení pracovních stylů
Posouzení obsazenosti
Doporučení zařízení pro řešení
ŘÍZENÍ ZMĚN PRO ZLEPŠENÍ OSVOJENÍ SYSTÉMU U UŽIVATELŮ
Podpůrné materiályUpravenoUpraveno
Uživatelské příručky a videa
Stručné návody pro zařízení v jedinečném prostředí zákazníka UpravenoUpraveno
Školení školitelů /superuživatelů/koncových uživatelů
Webové školení před hromadným nasazením 8 hodin8 hodin4 hodiny
Kontakt na projektový tým  
Vyhrazené číslo 800  
PODPORA NASAZENÍ PRO MAXIMÁLNÍ NÁVRATNOST INVESTIC
Přístup k softwaru pro správu náhlavních souprav Jabra Xpress před nasazením 
Den před podporou nasazení, v den podpory i den poté
Nastavení zařízení
Odstraňování případných závad
ŠkoleníŠkolitel na místěŠkolitel na místěVirtuální
Vyhrazený konzultant podporyNa místěNa místěVirtuální
Odstranění a ekologická likvidace starých výrobků  
PODPORA PO NASAZENÍ 2. STUPNĚ
2 týdny přímý přístup/vyhrazená kontaktní linka  
Vyhrazené číslo 800  
HODNOCENÍ PŘIJETÍ ZE STRANY UŽIVATELŮ A PODPORA OBCHODNÍHO PŘÍPADU
Výkaznictví případů  
Konference se superuživateli a IT  
Doporučené úkony jeden měsíc po nasazení  
EXKLUZIVNÍ KONTAKTNÍ CENTRUM
Jednoduchý proces vrácení výrobků  
Náhradní kusy dodávané do druhého dne, DIF  
Informační stojan pro náhlavní soupravy Jabra 

Kompletní sortiment výrobků kompatibilních s UC
k jakémukoliv využití:

Kontaktovat prodej

Získejte nejlepší řešení pro svou organizaci a konkrétní případ použití. Naši odborníci vám mohou poradit v oblasti výrobků, kompatibility a nasazení na platformě UC.

Vyžádejte si testovací vzorek

Nabízíme bezplatné zkušební kusy pro firmy s 500 a více zaměstnanci, které hodlají vyměnit stávající zařízení nebo mají nový projekt. Platí Všeobecné smluvní podmínky.

Potřebujete technickou podporu?

Informace o produktové podpoře a otázkách týkajících se záruky najdete na našich stránkách podpory, kde dále naleznete návody k použití, nejčastější dotazy, videa, kontaktní údaje a další informace.

Kontaktovat podporu
Zadejte prosím platný e-mail

Vyžádejte si testovací vzorek

Nabízíme bezplatné zkušební kusy pro firmy s 500 a více zaměstnanci, které hodlají vyměnit stávající zařízení nebo mají nový projekt. Platí Všeobecné smluvní podmínky.

Okamžitá pomoc při prodeji

Živý chat | 1-800-826-4656 | 8:00 – 17:00 (EST)

Potřebujete technickou podporu?

Informace o produktové podpoře a otázkách týkajících se záruky najdete na našich stránkách podpory, kde dále naleznete návody k použití, nejčastější dotazy, videa, kontaktní údaje a další informace.

Kontaktovat podporu